27 januari 2015

Planer


Tisdagstemat är planer och här är vad jag planerar

9 kommentarer:

BP sa...

Yiipphhiieee! Du ska till Madeira. Tror du kommer att älska ön. Inte Tel Aviv direkt (inga sandstränder), men deras "Levadas", är underbara att utforska och vandra på (bokstavligen).
När sticker du?

Stare Ström sa...

Härliga planer!

Anita-Malta sa...

Inga dåliga planer !! Himmel så roligt att planera och se fram emot en resa. Är ju lagom att resa nu när det är som sämst väder i Sverige men om planerna är andra så kan man ju njuta ändå och drömma att man redan är där ;-)

Som jag redan skrivit till andra kommenterar jag tillsvidare med mitt Google konto eftersom "Made in Malta" är avslutad. Fortsätter dock att kika in hos dig och några till som känns "nära". Blir lite tomt annars. Vill ju absolut inte bara bryta kontakterna helt "bara" för att jag inte längre har en blogg. ..men jag finns på Google + ;-)

Paula i pörtet sa...

Jag ser att flera planerar sommarens semester, Madeira skulle inte vara helt fel, har inte varit där,.

Eva Trillian sa...

En resa på gång, minsann! Kul!

Anonym sa...

Att planera en resa är bland det härligaste som finns. Åtminstone om man har det som intresse. Härligt härligt!!

Della sa...

Inte alls fel . :)

Freja sa...

Reseplanering, nått av det roligaste som finns!

Berit sa...

Hej! Lina och jag var på Madeira för några år sedan. Levadavandring! Det var en fin vecka. Och Funchal är en vacker stad. Jag tyckte vi var där lite tidigt, månadsskiftet feb-mars. Mer blommor i april. Önskar dig sköna dagar där.