4 april 2014

Valfritt fönster





10 kommentarer:

Anonym sa...

Helt underbart, kan inte sluta kika på alla figurer där i fönstret. Mannen verkar ha spanat in Yoda och Yoda verkar vara förberedd för angrepp ;-)

BP sa...

Älskar fönstret!
Är lite osäker på om det är ett fönster som liknar ett jag fotade i Tel Aviv - nära 130 Rock som också visade olika seriefigurer. Galleriet har kanske bytt ut innehållet.

PS Kola här förresten:
http://mamalenas.blogspot.se/2014/04/the-art-of-shopping.html

Klimakteriehäxan sa...

OJ! Typexempel på hur man ställer fram så många prylar på en gång att de liksom slår ihjäl varandra! Men är man lagt åt det här hållet kan man förstås bli stående en stund. Som fönsterbild är det i a f kul!

Violen sa...

Oj så många figurer! Det tar en bra stund att kolla in alla, här är skyltfönstret väl utnyttjat!
Trevlig helg!

Freja sa...

Vilken drömaffär! Där hade jag kunnat handla massor! Till mig och till resten av familjen!

Pysselfarmor sa...

Houppsss här/där var det mycket att titta på .....alldeles för mycket på en gång. Yoda gillar jag - har en framstående position i fönstret....

larans sa...

Där finns det ju hur mycket som helst att titta på...och som nog skulle kunna fungera på väldigt många olika framtida fönsterteman!

Stare Ström sa...

Riktigt bra fönsterbild! Där finns ju hur mycket som helst att titta på!

Erik Semlan sa...

Det var läckra fönster!
Yoda med lasersvärdet i högsta hugg. Så en jättesöt variant på gubben som flyger iväg med sitt hus framför Yoda.
Vilket ställe. Uj uj, där skulle jag kunna köpa hur mycket som helst. Men får kanske nöja mig med att titta in genom fönstret, precis som mannen på din bild. :-)
Kul israeliska fönster!

Scaniatjejen sa...

Otippat med Yoda mitt i allt, verkligen en blandad samling!=)