2 december 2011

Titta upp

11 kommentarer:

Pysselfarmor sa...

Åh där måste finnas något riktigt mumsigt gott eftersom fåren tror att de är getter och kan klättra uppåt ;-))

Beppan sa...

Tackan såg verkligen upp till fotografen...
:-)

Jah Hollis sa...

De äter sig uppåt i tillvaron, helt klart.

Pialotta sa...

Uppmärksamheten drogs till fotografen och de här djuren trippar lätt uppåt för födans skull :) Bra fångat och en fin Adventstid till dig :)

anemonen sa...

Åh ulligt på berget var det här. De kanske inte har insett att de är får.Bra bidrag tycker jag.

Marit Johansson sa...

Fin bild, vilken rolig min fåret har!

Kjell E sa...

När jag ser din härliga bild på fåren, kommer jag att tänka på den gamla Albert Engströmhistorien.
Kolingen kommer ut i skärgårn och får se en ko gående på en kobbe.
Kolingen frågar bonden om kon verkligen har nåt att äta. Bonden svarar: nej, men hon har en skaplig utsikt!

4U2 sa...

Men där går mitt garn! ;)

Erik "Semlan" sa...

Undrar om fåren har samma problem som en del andra djur.
Lätt att klättra uppåt, svårare ta sig ner? ;-)
Det ena fåret har fått syn på dig.
Kul tolkning. :-)

sinneskatten sa...

Häftigt att de kan klättra så bra!

Anonym sa...

Hehe...Fåret ser ut som att du störde honom i en pinsam situation. =o)
Kul bild!