20 februari 2011

Min egen

Fototriss får det bli idag då jag stängt in mej ungefär så här:Fast detta är mer bildligt talat då mitt hus inte ser ut så här och jag inte har några fönsterluckor. Däremot har jag stängt inne mej från omvärlden några dagar då jag fullkomligt rasade ihop när jag i fredags gick på ledighet. Total trötthet och har nu haft huvudvärk i tre dagar i rad.

Fototriss tema idag är :Så här ser det ut där jag är idag. Då ska man ju ha dagsfärska bilder.
Det har ju inte jag eftersom jag stängt in mej. Jag plockar ur arkivet. Däremot så tror jag att dessa bilder hade gått att ta idag. Så här ser det ut neråt stranden till i Falkenberg.

När jag flyttade till Falkenberg tyckte jag att dessa badhytter var förfärliga! De skämde hela området vid stranden. Nu har jag vant mej lite och det är ju så att dessa badhytter är speciella. Det har t.o.m gjorts en film om detta: "När folkhemmet tog semester".
Nu står de igenbommade och väntar på nytt liv. Ungefär som jag.


6 kommentarer:

Rajson sa...

Hoppas du piggnar till snart. Ibland måste kroppen få ta "Time-out".
Dina badhytter gjorde sig bra i den kyliga miljön!Attans vad kallt det. Har gett upp hoppet om tidig premiär!
Ha det gott!

SoF sa...

Ta hand om dig!

Soliga styrkehälsningar från SoF.

BP sa...

Stackarn!!! Ja ibland känns det "underbart" att vara instängd där ingen och inget stör. Där man bara kan tycka (lite) synd om sig själv (för det hjälper, tror mig) och bara återhämta sig.
Hoppas att du kommer ut i mitten på veckan;-)... eller däromkring.
Stor kram!!!

PS. Bilderna är härliga, speciellt den första;-) Ds

tPix sa...

Nej nej, dessa badhytter måste finns här, i dessa tillbringade jag ett antal somrar i barndomen. På den tiden då man kunde hyra de flesta av dem. Dina bilder runt området lockade mig att ta en tur hit i veckan.

Anonym sa...

Härliga bilder.
Mvh Halina

anemonen sa...

Viktigt att du vilar ut ordentligt. Själv är jag dålig på det, men har blivit lite bättre. Sitter själv och gnäller efter en Stockholmstur med mingelparty. Nu får jag surt efter, men det reder sig nog om jag vilar. Dina små hus är väl inte så fula. Du har fixat till fina bilder av dem och det är inte fy skam. Krya på dig och ha det gott.kram