14 oktober 2009

Höst och höstfärger


15 kommentarer:

anemonen sa...

Visst är de tjusiga hösten egna färger. Idag på min promenad föll väldigt många löv, med andra ord gäller det att njuta för det dröjer nog inte länge förrän träden är kala. Vackert ljus i din bild.

Rajson sa...

Se man på, har du också suttit inne i en buske idag!Snyggt blev det i alla fall!
Du undrade över blomman på förra inlägget. Syren hortensians halv torra blomsterställningar som jag har tagit in. Man tager vad man haver som vanligt!
Hua vad kallt det blåser.Adjöss med golfen!

Rimkogeren sa...

Så mødes vi her - Flot, flot billede.

Lissen sa...

Härlig höstig bild, med alla bladen. Ha det så gott!

Ninnie sa...

Åh, det var en riktigt vacker höstbild! Underbar...!
-Tack för kommentar hos mig,/ Ninnie

Lasseivomma sa...

Vi är alla lite "bladiga" just nu. Du har ju fotat innifrån och ut, snyggt.

Olga T sa...

Nej jag har inte varit inne och fotat utan ute i naturen alldeles inpå bladverket!

Lasseivomma sa...

Ursäkta min otydlighet, jag menade inifrån busken och ut. Jag skulle aldrig betvivla din vilja att gå ut, med dom bilder du visar oss i övrigt.

Mona sa...

En helt underbar höstbild. Härligt perspektiv.

BP sa...

Håller med Rajson. Undrar hur du har fått till ljuset... ja du förstår att här talar fotokatten, alltså den bland hermelinerna;-)

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Høsten fanget i et vindu,lekkert :)

Anonym sa...

Nära och vackert!

anne sa...

Ett så vackert ljus i bilden!

Maria Thorbjörnsson sa...

Att fånga ljuset så hör e så otroligt vackert...
Maria

Ninni sa...

Vackra milda färger och ett fint motljus! Höst är vackert!