23 juni 2009

En ros

En ros har jag fått av Inger Johanne på Fotoboksen.
Motiveringen lyder: Gärdsmygen – som klarte å inspirere meg til det nesten umulige.. å være ute med kameraet før klokken seks en morgenstund.

Tack Inger Johanne!

Den här rosen skall skickas till åtta andra bloggare.
Jag skickar en ros till följande bloggvänner utan inbördes ordning:

Petunia: För ett fantastiskt arbete med ABC i ord og bilder. Veckans blogghöjdpunkt!
Rajson: Som är den enda bloggare jag har kontakt med som golfar men som framförallt bjuder på så spännande blommande trädgårdsbilder!
Vita Stunder: För en annorlunda tanke i dina foton som jag inte alltid förstår, men som jag uppskattar och som ger mej tillfälle att fundera, och dessutom - för alla goá kommentarer jag får av dej! Det värmer!
Anna KK: För en fantastisk humor blandat med naturbilder från trädgården som jag gillar!
Rune: För att jag aldrig blir besviken när jag hälsar på dej!
Fotografia: För alla färgglada foton tagna med känsla av en duktig fotograf!
Anesas bildblog: För stor variation på motiv!
John: (Som visserligen fick denna ros av Inger Johanne också.) För att dina bilder är en stor inspirationskälla samt för omtanke, vänlighet och råd om bloggbilder och makroobjektiv!

Inger Johanne på Fotoboksen som gav mej denna ros är en enastående fågelfotograf och jag njuter av att se hennes bilder! Har du ännu inte besökt henne så gör det!

5 kommentarer:

AnnaKK sa...

Hej!

Grattis till att DU har fått denna fina utmärkelse, och tusen TACK för att du vill ge den vidare till mej! GLAD!!! :-)

Bland det bästa med utmärkelser, tycker jag, är att man kan kolla upp vilka de andra som har fått den är - och på så vis hitta jättefina bloggar som man kanske inte annars hade hittat. Var precis inne på Inger Johannes blogg för första, men säkerligen inte sista, gången! :-)

annette sa...

Jättestort Grattis till Den fina Awarden som Du fått, och sist men inte minst så vill jag givetvis tacka för att jag fick den av Dej, blir ju jätteglad över din tanke på mej.

Kram ch stort tack!

annette

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Gratulerer så mye med Awarden du fikk av Inger Johanne! :) Og tusen takk for at jeg var blant dem som du valgte å gi den videre til, en rose settes stor pris på her over grensen :) Tusen takk!

Ninni sa...

Grattis till dina fina utmärkelse! Och tack för att du tänkte på mig!! Det gör mig jätteglad!
Jag håller med AnnaKK att utmärkelser har det goda med sig att man upptäcker nya bloggar som man kanske inte skulle upptäckt annars. Nu ska jag kika in hos Inger Johanne.
Må så gott! Njut av din ledighet!

Petunia sa...

Tusen takk, kjære du! Det var veldig veldig snilt av deg. Det er mye arbeid med ABC'n, men det er jo kjekt også da. Får besøkt og blir kjent med mange blogger som jeg ellers ikke ville fått:)
Mange takk skal du ha!!!