25 februari 2009

Brunnslock II

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka roliga detaljstudier av brunnslock! T o m brunnslock kan vara fina!!! Ja mitt vrålåk är inte så stor, men naggande god!!! Och passar bra till en liten kvinna!!!!

Ninni sa...

Hihi, roligt att se att du också är sån...Jag har också brunnslock i min samling. Vissa är så snygga med lite rost på.
Ibland funderar man lite över sitt val av motiv;)
Snygga bilder!

Anonym sa...

Öga,öga, näsa mun...
här går vägen ner till brunn...

Anonym sa...

Hej!

Så sant så, att man kan göra olika prioriteringar och prioritera om osv efterhand som saker och ting förändras.

Man ska akta sej för att fastna i de gamla vanliga hjulspåren vad det än gäller, men samtidigt är det ganska lätt att ändå göra det iallafall... <:-)

Dina brunnslocksfoton är härliga, tycker jag! Ett synneligen alldagligt föremål som man knappt ens lägger märke till, men det går verkligen att göra något kreativt på bild av sådana också - om man bara bestämmer sej för att göra det! Du har ju hittat fina linjer och mönster i dem, tex! :-)

Trevlig kväll!

Ulrica sa...

Vad häftigt - brunnslock har jag inte fundert på att fotografera, men de här bilderna kommer få mig att kolla ner lite mer :) Snyggt

Anonym sa...

Flott bilde :o) Vet du hva de heter her i Norge? Kumlokk...