16 mars 2018

Färgglad fredag

När jag öppnade bestickslådan idag insåg jag att ett fack där är färgglatt. 
Ute var det blå himmel idag men med -6 grader och rejäl blåst var det så kallt så det gjorde ont i kinderna. Fingrarna fick stanna i vantarna så inga foton tagna utomhus idag.

Kul att så många hängt på och fotat färgglada bilder!
Här är några som är med:

Paula Paulas pörte
Geddfish
Stare Ström Kråkvinklar
Anki Ankis Bildblogg
BP Konst eller konstigt
Eva Trillian Provtryckningar
Ditte
Emma sol som sol
Anemonen Käringafällan

Önskar er en skön fredag kväll!

7 kommentarer:

BP sa...

Visst ser man världen (inklusive bestickslådor) med helt andra ögon när man har ett fototema på näthinnan:-) Å dina klämmor är ju verkligen färgglada.
Här var också soligt idag. Ingen snöstorm eller blåst heller. Tre minusgrader på norrsidan, 20 grader på balkongen. Det var första gången i år att jag tyckte att solen faktiskt värmde - på balkongen alltså.

Stort tack för två färgglada veckor. Tänkte köra en omgång till imorgon tillsammans med Lördagscitatet. Marie har återuppstått med sin gamla bloggadress http://mariettsfoto.blogspot.se/.

Om du vill fortsätta med din succé en vecka till så hänger jag såååå gärna på:-)

Geddfish ♥ sa...

Såna där klämmor ligger i min låda också och förgyller min vardag! Yes!
Idag hittade jag lite blå himmel, sällsynta vyer, så här års. Men snart är det vår.

Anki sa...

Påsklämmor är både färgglada och praktiska :)

"LillaSyster" sa...

Ja är man observant kan man hitta färgklickar lite varstans!
Nu har jag också gjort ett bidrag till din färgglada vecka/veckor. Bra initiativ! Ha en fin lördag. Kram

Marie i Skrifvarstugan sa...

Så glad man blir av allt som är färgglatt och visst är påsklämmorna trevliga med alla sina färger. Lyser riktigt upp bestickslådan.
Önskar dig en fin fortsatt helg !

Ditte sa...

Tänk att lite färg kan även kan pigga upp en kökslåda. Något att tänka på!

Anni sa...

De där klämmorna är båda bra och färgstarka! Kul foto :-)