4 januari 2017

Italienska skor

I "modets Mekka" var det fascinerande att titta på människors skor. Dels var det en väldigt blandning på vad man hade på fötterna men dels var det oerhört många snygga skor. Jag började fota skor.
En del verkade inte uppskattade det, och när fotografen blir nervös  blir skorna suddiga.


Så här i efterhand kan jag inte påstå att jag lyckades med att fånga alla de där snygga skorna jag såg.
 Här var det en spännande tatuering på vänster vad,
 och en annan på höger vad.

Hur såg vi själva ut om fötterna då?

Så här:

3 kommentarer:

BP sa...

Vaddå inte nöjd med bilderna???????????????????????????????? Dom är ju kanoooooon! Å vilken rolig text till, speciellt "arga" tanken var en höjdare - bild- och textmässigt alltså.
Och så den finurliga avslutningen - era egna dojjor. Älskar dina skor - helt annorlunda och fräcka!

Stare Ström sa...

Det var stor variation på vad folk tyckte var lämpligt att sätta på fötterna!

Unknown sa...

En väldigt bra blandning. Jag inbillar att italienare är mer varierad i sina skoval än vi i Sverige. Din rapport tycks visa det ivarjefall men du kanske kan göra en skotest här hemma också.
Roligt inlägg.
/Kiki