25 april 2015

Struktur




Orkidéparken i Funchal.

Struktur är temat idag på Fototriss

21 kommentarer:

Eva Trillian sa...

Vackra blommor :) Färgen och strukturen i blommorna blir påtaglig så här nära inpå! Gillar din triss!

Barbro S sa...

Så vackra orkidéer med mjuka fina blomblad som man nästan känner i dina härliga bilder.

Susanne sa...

Wow, så vackert.

Anonym sa...

Underbara orkidéer!! Superfint!

kariogjon sa...

Skjønne orkideer med nydelig struktur; En fin sammenhengende triss! Kari

BP sa...

WOW! Vilka bilder! Trodde först att deet var dina egna, men såg sedan att du hittat orkidéerna i Funchal. Tycker att orkidéer nog är bland dom vackraste blommorna jag vet, även om de har en väldigt kort livslängd här hos mig. Blommorna är så oerhört sensuella tycker jag.

Susanne ❤️ sa...

Otroligt vackra Bilder önskar att jag kunde fotografera jag med :)
Kram

Borgmästaren sa...

Älskar rosa! En vacker-chock för mig, alltså.

cissi sa...

Tänk vilken vacker struktur en blomma kan ha när man kommer riktigt nära. Fint trissat!

Stare Ström sa...

Vilken variation det finns på orkideer! Så fina du hittade i Funchal!

Tomtan sa...

Vackra orkidéer

amo sin blogg sa...

Nydelege orkidèblomster !!

Axart sa...

Fina strukturer i din triss!
AX

Beppan sa...

Färgstarkt och helt klart något jag vill känna med fingertopparna på.... Snyggt trissat!!

Nukke sa...

Mycket vacker och färgglad struktur !

Stina sa...

Vackert och bra trissat!

Vi i Kasperian sa...

Strukturer man vill känna på, fast väldigt försiktigt. :)
Berit E

Anita Malta sa...

Så snyggt du fångat orkideérna med sina starka färger och vackra struktur. Mittenbilden är finast bland tre toppenbilder.

Mias Mix sa...

Så vackert! Glömde också skriva i tacksamhetsinlägget att den bilden var helt makalöst bra!!

Laila sa...

Sitter här och bara njuter av dina foton ♥
Det är så härligt att få djupdyka i blommornas underbara värld. Där finns så många härliga strukturer.

Snyggt jobbat! :-)

mammakero sa...

Orkidéer är fantastiska skönheter och ju närmare man kommer dem, som i dina fina bilder, så hamnar man i en härlig macrovärld! Orkidéerna har en härlig struktur! Snyggt trissat!