2 mars 2015

Tacksamhet......

Att minnas veckan som gått och vad som förgyllt den brukar Eva lista på måndagar. Jag försökte hoppa på denna utmaning förra veckan. Det var inte helt lätt faktiskt. Men nyttigt!

Här kommer veckans bidrag:
goda minnen efter semesterresan
solbrännan finns till viss del kvar
foton att njuta av
pingismatcher
telefonsamtal
skypesamtal
att tvättmaskinen fungerar
bra dagar efter de dåliga
energigivande tupplurar i soffan
komma i mål på fredagen efter en tuff jobbvecka
kort men gott möte med vuxen son
orkade spinningen
golfupptakt
goda vänner
nya människomöten
god mat
massor av skratt
tokiga människor som bjuder på sig själva
ännu mer skratt
värme
VM-skidglädje i soffvärmen
dela olika glädjeämnen och skratt med hjärtevän
dela tankar med hjärtevän



6 kommentarer:

BP sa...

Det ter sig Gärdsmygen. Listan är betydligt längre en förra veckan:-)
Åsså får jag veta att du "spinnar". Det visste jag inte. Vad duktig du är!

Kraka sa...

Vilken vacker bild!

Eva Trillian sa...

Vacker bild och genom tänkt lista :) Glad att du är med - tillsammans gör vi världen till en ljusare plats!

cissi sa...

Så mycket att vara tacksam för och dessutom en jättefin bild.
Ha det gott!

Freja sa...

Vacker bild och massor av tacksamhet, en ren njutning att besöka dig!

Mias Mix sa...

Superfin bild och det finns så mycket att vara tacksam över. Ser att din lista är betydligt längre denna vecka än förra. Min är fortfarande lite kort, tycker det är lite svårt att komma på även om jag egentligen är tacksam för i stort sett allt!
Skype är en fantastisk uppfinning!
Och att vi har tvättmaskiner är jag evigt tacksam för sedan jag varit vid Titicacasjön och de stod och handtvättade i iskallt vatten.