7 mars 2015

Motljus

i Funchal.



16 kommentarer:

cissi sa...

Snyggt motljus! Det är härligt med sol! :)

Stare Ström sa...

Varma sköna bilder hos dig! Lite svalare hos mig.

Ninnis sa...

Härliga bilder....=)

Kram Ninni

Nukke sa...

Mycket vackert !!!!

Per-Anders sa...

Toppenfina bilder! Snyggt med ljuset som lyser genom blommorna för översta bilden.

BP sa...

WOW! Alla tre bilder är helt suveräna och den sista är helt enastående. Den visar verkligen hur Funchal är "uppbyggd". Toppen - nu blir jag ressugen igen:-)

Della sa...

Så vackra bilder.

kariogjon sa...

Det siste bildet; sol, motlys og høyde! Flott. Kari

Vi i Kasperian sa...

Så snyggt - Madeira är fantastiskt och Funchal så mysig och fin.
Sista bilden är fantastisk - den till och med ÄR Madeira, ju!!
Berit E

Axart sa...

Otroligt vackra bilder! huset ser aningen fallfärdigt ut. På sista bilden får jag nästan höjdskräck.
AX

Susanne sa...

Härliga bilder

anemonen sa...

Bild två är min favoritbild men du har lyckats fånga ljuset fint trots att du arbetat mot ljuset.

Borgmästaren sa...

Vilka härliga bilder. Den sista vyn fantastisk! Men den första med sina färger som lyser i motljuset blir ändå min motljusfavorit.

Mias Mix sa...

Roligt med fler utomlandsbilder. Snyggt fångat i motljus. Vilket härligt landskap!

Semester & Mat sa...

Fina bilder, även in inlägget ovanför.
Sista bilden i trissen gör mig nästan lite höjdrädd...

Anonym sa...

Wow!!!! Gillar verkligen sista bilden.... In i oändligheten!