14 mars 2012

Ordlös onsdag: Utanför

7 kommentarer:

Eva Trillian sa...

Utanför susar världen förbi!

Mona sa...

Ser vackert ut där utanför bilfönstret.

Pialotta sa...

Riktigt bra foto taget innanför bilrutan.. så blått o flott :)

Sandbergs Fotoblogg sa...

Är det mina hemtrakter och sjö jag ser på bilden?
Hemma för mig är Huskvarna. Tycker jag ser Taberg i horisonten ;).
Får hemlängtan av din fina bild nu, men snart ska jag åka hem på en veckas påsksemester.

Du undrar vad du tittade på hos mig.
Det är en McLarens formula one bil, och just denna körde och vann Lewis Hamilton racet i Singapore 2009. Bilen finns på min mans jobb, och jag var bara tvungen att smygfotografera bilen lite ;). Är man inte intresserad av motorsport är det inte lätt att veta!
Ha en bra dag!

Lasseivomma sa...

Snyggt foto, är det från E4 ner mot Jönköping? Det verkar bekant.

Della sa...

På vääääg!

BP sa...

Det var då en riktig finurlig, annorlunda och bra bild inifrån bilen. Det måste jag försöka någon gång.