20 oktober 2011

Vem gillar inte....

en Fiat 500?

6 kommentarer:

Beppan sa...

Svårt att låta bli att gilla den sötisen!

Lasseivomma sa...

Jag...gillar den inte, för jag kommer inte in i den, kanske om jag tog bort ett säte och stack upp huvudet i takluckan. Men gillar inte italienska bilar ändå, möjligen med undantag av Ferrari.

BP sa...

YEESSSSSSSS!!!! Vill ha, vill ha, vill ha. I love:-)

PS. Den där fast en 600 var min första bil, kan du tänka dig... DS.

Unknown sa...

Morrn.

En riktigt dålig bil redan när den kom 1957, har för mej att det fanns under 15 hkr. att "leka" med.
(13 hkr)

I Like not.

Men ändå kul att se en som fortfarande går.

Ha de bra.

Hasse A Norge

BP sa...

Svar: Googlade "miffy" och "toilet" efter makens kommentar åsså dök bilden bara upp - sådär på sajten jag länkade till. Hade velat ha den i bättre upplösning bara;-)

SigridfraEnget sa...

Hehe. Va kul!