23 februari 2011

Ljuspunkt


8 kommentarer:

Rantamor sa...

Ja där kom det en ljusglimt hemma hos dig, en hoppfull sol som sakta börjar värma oss.
Tack för det.

Pialotta sa...

En ljusglimt som dök upp där bakom knuten.. härligt:) Idag skiner solen här oxså, men fy tusan vad det är kallt o olustigt att gå ut.. men inget annat val .. snart blir det att dra ner mössan och pedala en runda till mammi:)

BP sa...

Jag skymtar ljuspunkten...
Men du verkar fortfarande "lite instängd" tycker jag - t o m hänglås;-)

PS. Här var det minus 18 imorse. Så underbart :-(
Hoppas innerligt på en "ljuspunkt" vid elva tiden idag - dock inte för min del. DS

Anni sa...

Ja tänk så glad man bli när solen skiner - mer och mer för varje dag!

Erik "Semlan" sa...

Först förstod jag inte. ;-) Såg den låsta fönsterluckan. Men så läste jag kommentarerna och tittade noggrannare på ditt foto. Ja, solen hinner inte upp så högt på himmlen ännu. Men du verkar inte ha så mycket snö kvar, men det ser lite frostigt ut. Är ditt foto nytaget?

Maria Thorbjörnsson sa...

Solen finns där..för jag har också sett den..ha det..Maria

Pysselfarmor sa...

Ja liiiiiiiitet grand försöker den allt titta fram där bakom knuten!

B i r g i t t a sa...

Jo jag ser den - ljuspunkten uppe vid knuten :)