31 oktober 2010

Bildligt talat

11 kommentarer:

Marie sa...

Va ere om ;-) Kan man inte få vara bara.

Underbar fin "pälsmössa". Är det din? Dessa halvt slumrande ögon är så talande.

agnetha sa...

Ha ha vilken sötnos det gömmer sig här då. Ja visst syns den lille kissemissen.

BP sa...

Dessa ögon känner jag igen;-) H*n är en mycket duktig modell tycker jag:-)

Berit sa...

Så søt:)

Wildhearts sa...

Tänk att vi har valt liknande motiv den här veckan :)Är det dina söta katt?

Mona sa...

Härlig bild, fast kissen hade visst velat sova i fred ser det ut som. Det finns ingen som kan se så förnärmad ut som en katt.

B i r g i t t a sa...

En som håller koll på dig och vad du gör ser jag :)

http://foto.rudenius.se/post/2010/10/31/Bildligt-talat.aspx

Cecilia Artista sa...

Går du och väcker upp katten!
Den som säkert sov så skönt och drömde ljuva drömmar!
Söt bild!

Pia sa...

Viewing your kind of pictures means to be in pleasant company. Thanks for sharing!
Pia

Pysselfarmor sa...

Försök inte smygfotografera mig du! Jag ser dig allt!

Viola sa...

Hvilken herlig sjarmør!! :)