4 april 2009

Ny teknik!


Vilken teknik!! Klicka på bilden och kolla in stilen. Båda bakbenen på kanten, kroppen i matlådan och svansen utanför.
Han kom upp igen kan jag tala om!

Vill också tala om att även om jag har ekorrar och gärdsmygar i trädgården så var inte de fåglar jag visade i förra inlägget från min trädgård. Jag har förmånen att ha nära till Ätran och det var där jag fotograferade dem. Det är där jag brukar spana efter gärdsmygar, och nu behöver jag inte spana så mycket för de bara finns där, överalt. Invid Ätran finns det fina promenadslingor, Laxpromenaden och Doktorspromenaden är två av dem. Där finns det riktigt gott om olika fåglar och har man ögonen med sej så kommer man dem nära.

God kväll och God natt!

3 kommentarer:

Sommarträdgården sa...

Han kanske nattar över där en natt när matlådan är tom och blir sömnig i ögat.. och blir väckt av skramlet när nötterna ramlar in igen..:)

AnnaKK sa...

Du måste ha världens mumsigaste frön i den där holken!? :-D

Det är säkert ingen risk för kvävning under såna djupdykningar i "holken", men jag hoppas han/hon inte glufsar i sej så våldsamt så några frön hamnar i fel strupe rätt vad det är!? ;-)

Viola sa...

Måtte bare bla i arkivet ditt litt.. :) Dette ekornet har du fått et veldig morsomt og flott bilde av! Ja, de er veldig smarte til å komme frem til maten! :)